Followers

ibuEiymann's GIVEAWAY

ibuEiymann's GIVEAWAY
uolls nak tak discount 15% evrytime sopeng kt tmpt2 neh..?? klu nak, click photo above hokeyy.. xde tarikh tutup.. harap maklum..

Friday, January 22, 2010

Haku gelaks guling2 tgk gmbq klasik dlm ARKIB-FB (gmbq dr skolah rendah - skolah menengah)..

salam all...dh b'sawang rsnye blog neh..nk wat cmne..Mr. Streamyx kt umh kena smbr petir.. huhu..

okiess..straight to the ampang point..rsnye aku ant. org yg t'lmbt kots join Fesbuk.. aku start joins 2 bln lps..itupun ats desakan kengkwn..dan tak ku sngka rupe2 nyer kt Fesbuk neh b'lakunye adegan jejak kaseh-an dgn kengkwn lame..seyesly, aku cam x percaya leh jmpe kengkwn dr skolah rendah, skolah men., univ. etc..ade yg t'pisah since 20 thn yg lps..mmg jejak kaseh-an sngguh lar wehh..

mcm2 perasaan bile tgk gmb2 klasik neh..ade yg buat aku gelaks guling2..ade yg buat aku malu tgk rupe chomots ku sndiri..ekeke..so, uolls nk sama2 gelaks gulings2 ngn aku x..?? meh layanzz..


Sekolah Kebangsaan Bangsar (1987 - 1992)

gmbq klasik tym aku djh 3 or 4..agk2 yg mane satu aku?? (clue: yg plg hoverr+vogehh dlm gmbq neh)



Sekolah Menengah Vivekananda, Brickfields (1993-1995)

Tingkatan:

1SB

2SH

3SB

4 Sains 1 (sempat skolah smpi 3 mnggu)

Tgktn 1: aku yg duduk kiri skali



Tgktn 3: Duduk, 2 dr kanan

Tgktn 3: aku yg diri+m'bongkok iteww

Tgktn 3: 3 dr kanan


Sekolah Menengah Teknik Johor Bahru @ TIJB (1996-1997)

Tingkatan:
4 Jentera 1
5 Jentera 1


aku dlu gemoks wehh..nape x percaya ker??

aku yg duduk tue..ms nie kena pi kursus motivasi kt Lembah Panti (biase lar bdk teghejal mmg slalu kena htr motivasi..ekeke)

geng-bwh-tanah.. 5 Elements..(aku yg pkai bju itam-putih--> zmn neh femes bju +ve, -ve kan)



geng 5 Elements lagik..aku plg kiri hokeyy

Kelab Koperasi (aku b'diri kiri skali)



amcm..?? dh puas gelaks kan aku..?? haipppp...iyo lar, aku taww dlu aku mmg gemokss.. kt TIJB chekgu pun pnggil aku BOLAT..mmg gemoks cam michelin wehh..haha..nnt aku buat entry khas cmne aku leh kuruih-keremping neh..


aku nk b'tengkiu kt kengkwn aku yg msh smpn gmbq2 klasik weolls..pstu hapload kt dlm Fesbuk..mmg t'haru seyh..aku nyer smpanan dh ghaib ke mane pun x taww..


best btul Fesbuk neh..leh jd tmpt jejak kaseh-an kite smua.. kkdg ade gaks jejak kaseh-an dpd ex-BFs & ex-GFs kan (haa..klu cmnie..sang2 suami & sang2 isteri, sila ingt status uolls hokeyy --> peringatan utk diriku gaks..hehe)



ibuEiymann: how time flies..i miss my ank-darez-hood..


23 comments:

Farra Dhelina said...

hahaha.. tak sbr nk tgu n3 ahkak 'cane leh kurus tuh' ;p

Hanna said...

Kak e-caR,comelnya akak masa dolu-dolu..tp gambar akak yg 1st tu muka sebijik eiymann..cayalah!

tiny hayyzad said...

seriuss akk len sngat tyme scoll...waahhh kagum laa camaner akk leh jdi kurus cam g2 skali srunk nehh...dlu chubby sngat..jauh sngat beza nyer tuu...tp yg pastii akk ttp vouge ngn speck pink akk tuuu..hikhikhik

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

hahaha...memang lain sesangat...tak cam pun....tak sabar nak tunggu entry kurus keremping tu...

lia said...

yg spec pink, topi bagai tu kan? he3...

mmg nmpk chubby la.... apa rahsia anda? ;p

E.L.I.Z.A said...

hehh akhirnya ada gak versi dlm blog ekekke..mmg eli pun gelak gak tp x guling2 la :P

[-suziey-] said...

hoho..mmg xccaye..ape rahsia bole kurus ni..cpt buat n3 khas..xsabo nk tau ni..bole amik petua..ahakssss

yatie chomeyl said...

i x cam u td...nsb baik u bgtau yg mana satu gmbr u...siyes, lain giler muke hik3x

Nana said...

muahaha..sama la kita..dulu dok wat fesbuk tp mls nk aktip skali kan bila yg add tu kwn2 skolah rendah hatta skolah tadika pun ada tiba2 rs mcm sonok gila sebab fesbuk dpt menemukan kita ngan kengkawan yg dah lama lost contact.
mcm yg ku tulis di fesbukmu arkib negara pun xde simpan gambo2 ni seme hhahaha

alyyani said...

ha'ah la, nmpk berisi dulu akak. sekarang ni slim river gitu!

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

memang lain dari yang lain... hehehe... cepat.. buka itu rahsia yeaa...

Azlina Ibu Alisha said...

dlu pakai tudung labuh tu..mcm ustazah..hehe
pic masa form 1 tu comel..teringat la plak zaman silam dolu2..
ni mcm nk rs selongkar almari mak..

mama alya said...

lain nye muka kat ecar.....macamne leh kurus ni..tak sabar nak tahu rahsia nya...

nieda said...

seronok tgk gambar zaman muda2 kan..nak tunggu cerita mcmane bleh jadi kurus mcm sekarang..

D'NiES said...

kak, saya bygkan masa sekolah akak kecik molek cam la ni,camne leh kurus lak yer..ajaib nyerrr..bagi petua sikit utk diriku menguruskan badan..ahakss

nadnye said...

aku pun jatuh cinta sama fesbook.. ahaks

siti nurkhijah said...

cam tak caya jer leh jadik slim gini... apapun gambar first yg spek pink ngan topi besar tu mmg cumil...hehehehe..

Nuroll said...

mcm kenai jer yg pkai baju ijau tue...rasa mcm zalina zulkabli tue...ngeh! ngeh!

Pink dan Biru said...

hi mummy..come visit our little shop http://pinkdanbiru.blogspot.com. see ya!

TeacherNunu said...

tgk gambar ni, tingat gambar at skolah dulu dulu

Nadia Dzai said...

Hye Ecar :) tgk gambar2 lame2 nie, boleh gelak sorg2 kan. :) tak sangke kite mcm tue dulu. eheheh..

Eyh, if u interested with Fridge Magnets, do visit my blog eh. I ade few Madrid/Spain's FM nak let go.

http://thecintacollections.blogspot.com/

Julie a.k.a Ummi Muiz said...

kak car, cepat msukkan en3 cmne akk ble keremping tuh..hu3

Nieza Ishak said...

eshh eshhh esh ...

ecar ni junior akak la ...
tengah pk balik ni ...
adik kak aisyah ker???

tp kalo betul .. lain sungguh skrg ni ...

Blog Widget by LinkWithin